I-landsproblem

Här är mina i-landsproblem just nu:

- Jag är hungrig men orkar inte laga mat.

- Jag har massor av grejer i hallen som måste plockas upp. O hur fan ska jag kunna skruva ihop min tv-bänk och min skohylla?? Behöver en frivillig handyman. Eller så ringer man bara pappa ;)

- Mitt hår är fettigt och jag måste dusha. Gissa vad? Jag orkar inte.

- Jag måste tvätta men det finns ingen tvättid förens på söndag!? Mina trosor håller på att ta slut!!! Återanvända är ju inget att tänka på. Haha USH!

Igår åkte jag o Sabini då till Kalmar. Gått på ikea o på stan hela dagen så snacka om att vi var trötta i benen på vägen hem. Därav att jag höll på att somna på jobbet idag. Big no no! Aja slut på YR då som sagt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback