Hello darlings!

Helgen vart kanoners! Såg på bandy på lördagen med Josefine och gick en sväng på stan. Jag visste verkligen ingenting om bandy när jag kom dit. Nu har jag stenkoll ;) Senare åkte vi hem till Linnsan och åt sushi och drack vin. Jag beundrar Josefine hur hon kan va så party utan att behöva dricka nått. Massor med cred till henne! Vi hade skit kul iaf Dansade, sjöng singstar o massa massa girltalk. Det blev utgång oxå till hamnplan. Har börjat tycka mer o mer om hp än munken faktikst. Förutom att man typ träffar lillebrorsans polare där liksom... Hmm.

Linn och Josefine är verkligen GULD värda. Även fast vi inte träffs alla på samma gång så där jätte ofta så har vi alltid lika roligt. Ni två tjejer är dom bästa :)


Snyggaste bilden, jag vet ;)


Nu har jag förklarat vad som hände o det gick ju bra. Nu kan jag äntligen släppa skuldkänslorna.

O föresten imorn åker jag o Sabina till Kalmar o går på ikea.


Jag kan inte få nog ;)
SNYGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback