Fullt upp.

Oj i helgen har det vart fullt upp.
I fredags satt vi hemma hos Sabina och käkade kräftor och spelade Mario offcourse. Efter lite funderande så lämnade vi Kjellis hemma och jag, Sabina o Jenny drog ner på Munken. Det var faktikst ganska kul. Förutom att  det blev lite tjafs mellan två puckon.
Åkte med mamsi på Slitemarknad en studn på dagen och visste inte riktigt vad jag skulle göra på kvällen först. Det blev slite då med. Kul att patrik ringer och säger att jag har en halvtimme på mej att göra iordning mej sen var vi tvugna att åka. Oh gosh, stressade som en dåre och fick sminka mej i bilen. Gick sådär.
Väl ute i Slite så var det faktikst skit kul:) Åkte karusell bland annat, haha! O träffade massa roligt folk! :)
Igår var jag på dop och efter det så flyttade jag in i min nya lya. Jag kommer trivas där. :)
Det var min helg i en kort historia. Resten håller jag för mej själv ;)

Kommentarer
Postat av: Nierie

Tack, jo får se hur länge det håller bara, åt precis kladdkaka... :D

Vilken del av gråbo bor du på nudå? Vi bor på bogen 2. Kram

2010-08-31 @ 19:22:17
URL: http://ninnierie.bloggerska.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback