Konstiga drömmar man har ibland.

Mmmmm vad det är gott med kokt ägg ibland. När man får dom sådär perfekta. O då menar jag inte sådär lagom kokta så dom är typ geggiga i mitten. BLÄ! Utan riktig jävla hårdkokta. Har hittat den perfekta koktiden på 12 minuter. Nog prat om ägg, haha!



Idag har jag jobbat kväll. Inte så där jätte kul om jag får säga det själv. Var helt ensam där i 4 timmar. Skulle egentligen ha börjat vid kl 17 idag men fick komma tidigare som tur var.
Det roliga (eller icke roliga kanske man ska säga) är att min chef ringde mej i morse ca 8 och jag fattade inte riktigt vem det var och var så borta, eller trött så klickade honom. Så han skickade ett sms om att jag skulle börja lite tidigare istället, och jag läste ju smset i sömnen typ och som tur var så svarade jag inte. Men jag började drömma att jag hade skrivit tillbaka om min tidigare dröm jag ahde den natten. Om mej, linn och en alkiskärring på stan. Så drömde då att jag skrev hela historien till honom. Kändes så verkligt så när jag väl vaknade till liv och fattade lite mer så blev jag skit skraj att jag verkligen hade gjort det så tog ju upp mobilen på en gång o var tvungen att kolla. Mitt hjärta var i halsen för att jag var så rädd att jag verkligen gjort det. Det var ju såklart inget iväg skickat sms men ändå.  Hade ju inte vart det bästa kanske haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback