Idiot snorungar!

Sitter på jobbet och väntar ut tiden. Sen blir det hem o inte göra ett skit. Ville egentligen ut till roma men blev inte så. Så får sysselsätta mej själv. Tråkigt!


Aj fy fan jävla snorungar! Sitter här inne på jobbet och när jag kollar ut så är det en jävla snorunge (okej runt 16-17 år, snorunge i mina ögon) som står och pissar typ på blomman som står precis utanför dörren! Han kunde knappt stå på sina ben och fattade inte riktigt vad han höll på med ett tag. Tills jag ser att han pissar på blomman precis vid dörren! Så det blir ju fan fullt med piss precis där man går in och ut.  Precis när jag reser mej upp för att gå och säga till han kommer det en till snorunge och fäller ut "ja ni vet vad" och börjar pissa. Så dom står där med sina "ja ni vet vad" i vädret och jag öppnar dörren och säger att dom får gå härifrån. Då säger den ena jävla snorungen "Jag är snart klar!" Ehh hallå??? Blev förbannad och sa att dom fan inte kan stå där o pissa och att dom får dra på en gång. Dom garvar och fäller in sina "ja ni vet vad" och går därifrån. Idiot snorungar säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback