En jätte tråkig dag.

Jahapp, det har vart en jätte tråkig dag. Började med att ringa till jobbet och frågade när jag skulle börja idag. Mm klockan fem. Halvtid alltså. O då var klockan bara tio på morgonen. Städade hela lägenheten och satt vid datorn en stund o det är det enda jag gjort idag. När jag väl kommer till jobbet är det dags för alla andra att gå hem för dagen. Så satt där helt själv på jobbet i 4 timmar.


Nu ska jag komma igång med träning alltså. På allvar. Måste fråga mamma om jag fortfarande kunde följa med på friskis. O sen ska jag börja gå ut o gå minst en gång om dagen. Jag måste ju såklart skippa allt onyttigt som ajg trycker i mej också. Men vägning och så tänker jag absolut inte hålla på med. Får värsta ångesten så fort jag ser en våg för att jag vet att jag har gått upp massor i vikt sen sist jag vägde mej. Så det är inget jag behöver ha bevisat på en våg. Märkte det i somras när jag skulle ha på mej shortsen från förra sommaren. Eeh hallå? Kunde inte ens knäppa knappen. Pfff..


Om typ en vecka får jag nya lägenheten. Så skönt o mysigt det ska bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback