Vart hos Linn och hennes pojk David ikväll.

Jobbade idag, som sagt 10 års jubileum och full fart hela dagen. Efter jobbet gick jag hem till Linn och David. Fan yrade runt som fan på bingan men till slut hittade jag :P Allt ser verkligen likadant ut.. Haha. Såg på Idol och kollade in deras nya lägenhet. Finfin :)

Imorn är det fredag och då blir det först bio och sen hem till Pappsen och alla. Faan, stackarn har klämt fingret i en som man knäcker plåt med. FY! Mådde bara illa när han berättade allt.. Och gör det än när jag tänker på det :P

Aaah, jag vet fortfarande inte vad jag ska köpa till Sabina när hon fyller år. Fasiken! Får gå en runda på stan imorn.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback