Stop playin this game.

I helgen så har det varit full fart. Fredagen så blev det lite oklart men var först hemma hos Linn och drack vin sen fick vi skjuts ner till Olearys där vi träffade några av Linns och Davids kompisar. Träffade även annat folk och allt blev typ knäppt till slut men ordnade sej :).
Lördagen var det sjonhem som det blev till slut. Ahoh vad mycket snack det blev kan jag säga. Ska alltid börja babbla en massa på fyllan haha.. Sen skjutsade snälla Solvej in mej och fia till stan då träffade vi Linnsan och co igen och drog på hp, där sög det.
Yrade sen runt och träffade en jävla svidfitta. Man kan ju undra varför..


Igår så körde jag och då var det nå fel på bilen, gaspedalen fastnaden. Haha . Alltså det gick inte att trycka ner den. Så till slut mitt på icas parkering så fastnade den så det slöt med att jag stod med båda fötterna på gaspedalen och till slut lossnade den. Och jo den gjorde så när jag körde oxå :P Pinsamt värre, antingen kom man ingenstans elelr så blev det ett jävla ryck. Men ett gott skratt fick vi oss iaf.


Jag tycker så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback