Snart äntligen fre-lör :)

Har jätte ont i halsen idag. Skit. Men ska först gå på stan en sväng med Sabina och köpa present till Patrik sen blir det att jobba en sväng. Hehe ;)


Det enda jag önskar mej just nu är en lägenhet. Och veta hur länge jag får stanna kvar på jobbet :) för om jag vet det så kan jag skaffa lägenhet. Men det är ju liet osäkert. Och sen en sak till men som är hemlig ;) tsss...


Ibland är det som att jag och Fia är gifta. Det hon inte kommer ihåg, kommer jag ihåg och tvärtom :P haha. Aj, huh knäppt. Och nu ska den ungen vara borta hela helgen. Fatta vad jag kommer ringa hela tiden och berätta allt mellan himmel och jord som hon missar ;)


Är det verkligen så? :/ Då har jag hamnat i en jobbig sits.




Min kamera är KASS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback