En bra kväll :) Förutom att mitt halsband försvann!




Äntligen hemma. Fan vad mitt huvud dunkar idag. Hoppas på att värktabletten börjar funka snart. Ska fan gå och lägga mej och sova bort hela jävla dagen. :P

Igår så började det hemma hos Sabina med lite förfest. Gjorde massa lekar och drack en massa vin. Sen bärde det av till krogen. Skulle in på munken men såklart så är jag fortfarande för liten. Så det blev Gute. Ingen höjdare kanske. Blev lite för mycket alkohol och pengarna bara försvinner. Tur att det snart är lön och då får jag iaf några enstaka kronor som jag får leva på tills oktober. Träffade Sofie där inne och är så glad för hennes skull :D Haha, att jag och Sabina aldrig kan hålla tassarna ifrån varann. Sen yrade vi runt på öster ett bra tag har jag för mej. Vilket tjafs. Kvällen slutade bra till slut iaf :) Förutom EN SAK!!!!! Faaaan, jag tappade mitt Thomas Sabo halsband. Min käraste ägodel! Fan oxå. Det blev jag jäääävligt ledsen för måste jag säga. Lär dröja ett tag innan jag kan köpa ett nytt :(

Så mysig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback