Vad blåst du är.

Helvete vad jag var bakis i morse. Har nog aldrig haft så ont i huvudet. Igår så slöt det med att vi hamnade hemma hos Tommy och drack. Dom andra gick till hp men jag drog till Olearys där jag egentligen skulle träffa Linnsan me nhon var ju inte där när jag kom. Fan, har aldrig sett så mycket folk på olearys. Brukar ju annars va dött. Sen ringde patrik,ett antal ggr, och sa att jag skulle komma och ta hand om Sabina på lillebror. Hon var tydligen på lyset. Då fick jag styra upp det hela. När vi väl kom till Lillebror så var dom ju inte där dom heller. Haha. Aja, träffade Söt tildis där iaf :) Sen skulle jag och fia träffa Sonny men han är så seg som vanligt.

Kommer bli en jävligt bra vecka och ännu bättre fredag och lördag :) Det kommer bli jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback