Så ska det se ut!

Nu har jag äntligen fått min lön. :) Skönt. Men hinner ändå inte gå en sväng på stan innan lördag, kanske om jag stressar. Abropå (haha stavas det så?) stressad så hände en konstig sak igår. Skulle göra en sak och då måste man ta blodtryck och bla bla, och jag har ALLTID haft väldigt lågt blodtryck. Och igår eftersom jag är så stressad hela tiden så var det högt! Typ super högt tydligen. Så jag fattar ingenting, det är väl mest överviktiga som brukar ha det. Och jag är väl för fan inte såååå överviktig. :P Aja, lite läskigt är det iaf.

Efter jobbet idag så ska jag först hälsa på farmor en sväng, sen till Fia och prata massor :)
Onsdag ska jag till tandläkaren, AJ! innan det måste jag gå en sväng på stan och köpa nödvändiga saker.
Torsdag ska jag leka med Sabina. :)
Fredag är det pubkväll direkt efter jobbet, efter det blir det hemligt.
lördag är det ggn och Bistro med Fia, sabian och co.
Söndag ska jag ligga bakis hela dagen.
Ah, ni ser ju hur fullspäckat det är. Plus att det fan är mer jag måste hinna med i veckan! Måste träffa Linssan en sväng oxå :D fast vi jobbar så olika tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback