Jag har en funderare.

Hur länge ska det pågå? Fortfarande ingenting.

Ikväll ska jag träffa Linn och Josse. Vi ska inte göra något spec. Prata lite, jag har lite att säga som iaf en kommer gå i taket för :P Imorn så blir det väl antagligen fest, med Fia och sonny. Och om jag får min förbaskade lön idag blir det även en sväng på stan. Måste köpa en massa nytt.

Jag är sjuk :( Sov hos Sabina inatt och när jag vaknade var jag helt täppt i näsan och halsen gör skit ont och fan hostar hela tiden. JAG VET ATT DET KALLAS FÖRKYLD men det är inte KUL! Faan jag vill bara hem till min säng med en kopp te och lite sällskap hade inte vart fel. Men får vänta tills kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback