Fuck you, glööm!

Nu känner jag mej UNG igen! Ung var det ja, lyssnar på en jävla Basshunter låt. Låten fastnar för lätt kan jag säga!
Var vid tandläkaren idag, YES och jag hade inga hål. Och det hände minst sagt en väldigt konstig sak. Haha!
Min dator är segast i världen på att bränna skivor, spec DVD skivor.
Gick tidigare från jobbet för att jag skulle hinna göra en massa grejer på stan oxå. Jo, och va fan! Hann inte ens med hälften ju. JObbigt. Därför jag ska dra med Sabina imorn.

Ska snart åka till Fialotta och vi ska slinga håret. Så man blir lite fin.
Där fick ni lite info om mitt värdelösa liv.


Snacka om att man kan va uppkäftig då. Jag har alltid sagt att du är lite pucko. Om du hade varit en brud hade jag trott att  du hade haft pms, för så fort som du ändrar humör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback