Jag spyr på det här snart.

Jag spyr på det här. Har ringt på samma uppdrag i nio veckor och sagt samma mening ungefär 100 gånger om dagen. Nu på fredag är det äntligen slut. Kanske blir ledig ett tag, det hoppas jag egentligen på för har inte varit ledig på riktigt länge. Jo på helgerna men hinner ju inte med någonting då. Sen blir det Canaldigital ett tag framöver. Plus att det blir lekstugan i jul och ett annat uppdrag om ett tag på dagarna. Jag blir stressad bara jag tänker på det. Men det blir bra :) 

En sak som jag tänkte på var att det kommer ju nya smaker som tydligen smaka vinter på allt. Alla som jag vet har sagt att det smakar piss men det är väl värt att prova. Hah.

 

 

Ska på Mk kurs ikväll med Sophia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback