Sug på den du! It feels good..

Torsdag kväll och jag har egentligen inget viktigt att skriva. Sitter hemma i Anga och kollar barnprgoram. Hm!

Imorn blir det sthlm och ska köpa lite grejs.
Studentklänning och skor och mer kläder offcourse. :) När jag kommer hem är det kanske fest direkt? ;D

Idag har vi haft handels dag i skolan. Drygt att sitta och lyssna hela dagen på allt och alla. Höjdpunkten var ju Paolo Roberto. Inte SNYGG! Haha.

18-19 åriga fjortisar finns det fan gott om! Haha så jävla pinsamma!
Jag menar herregud, bete er för fan! Fattar ni inte att alla skrattar åt er?


Det känns bra. Jag vet att jag egentligen inte borde
men jag kan inte hjälpa det. Våran plan funkar super bra :) Ska inte förstöra denna gång.
Du betyder mycket för mej. Sakta framåt men It´s back!! <3 :)

         


Jag önskar jag kunde göra något för dej så att allt blev bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback