Skolan kan ta sej i röven!

Jag sitter i skolan och har ingenting att göra. Vi skulle göra en redovisnings grej. Hm, jag är redan klar. Redovisningen ska ta ca 10 min, min kommer ta högst 2 min.. Vad gör derå?

Sen har man ännu en feting lång lektion till. Ah!
Sen blir det ett hemligt besök och se vad jag har fått!  Om det nu  blir så, så lovar jag att fy fan vad arg jag kommer bli! Jävlar asså. Kommer gå i taket.

Helgen var faktikst bra. Eller ah, jag vet inte. I fredags så var jag med Jennie och Sophia åkte runt lite och deras kväll slöt inte så bra. Kan inte alla killar bara gå och dö så man slipper bli sårad?
Lördagen så var det Pumpbolaget. Åkte hem till Sabina och sminkade mej och fixade. Åkte med Henke till Jimmy och sen var det fest! Vi brudar lagade mat, eller Ida mest ;). Potatis och kyckling. Mmm! Körde en massa lekar och vi vårt lag vann inte som vanligt. Nästan Suck and blow. ;)
Tjafs blev det oxå. Jag förstod ingenting men jag tror att det ordnade sej till slut.
Inne på bistro blev det oxå tjafs offcourse.
Tyckte alla bara var allmänt sura. Så jag och J drog vid halv två till Munken. Såklart var det sura miner där med, haha.
Så nu har jag skrivit om hela min helg. Så går det när man är rastlös.

Väntar på Propp men min mob dör när som så ska träffa henne om en timme :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback