I don´t like your foolish game.

Det känns som att det kommer bli problem på Lördag.
Jag funderar på att stanna hemma faktiskt.
Kommer bli så jävla mycket skit så jag orkar inte.. Ah!
Hur ska jag lyckas ta mej ur det snyggt? Och inte med några gråtränder för kinderna!!

Linn, hon är den sanna ängeln! En vän alla borde ha.
Hon säger kloka saker, väldigt kloka saker! Får en att verkligen förstå vad som är rätt och fel. :)
Men ett plus i kanten, mitt hår blir alltid så fint efter jag vart där..
Hon har klippt mej och jag har slingat det. Najs.

Jag håller på att plugga lite Organisation och ledarskap men det är svårt! Beskriv din ledare bla bla.. palla.

You don´t know what you got until you´re missing it a lot.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Nee Sandriie, du måste med ut på lördag :D Det ska bli så roligt.

2009-05-06 @ 20:19:25
URL: http://sophiaak.blogg.se/
Postat av: Linn

2009-05-06 @ 22:28:52
Postat av: Anonym

Ahhhh, sötnos, jag blir så glad av dig:)

2009-05-06 @ 22:46:16
URL: http://linnelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback