Du gör min dag.

Jag älskar solen!
Idag har varit en riktig slappardag. Var skit trött i morse men blev uppsläpad ändå. Sen skulle vi ut och köra volvo men det  funkade typ inte så det sket sej. Sen har det bara varit lugnt hela dagen. Skönt! :) Satt ute i solen och tänkte sola lite men då ville inte sällskapet sitta ute så länge så då var det bara att gå in igen då. :P
Så nu sitter jag här med mitt sista skolarbete och orkar inte börja på det.
Vill göra något ikväll så ska nog fråga Fia om inte jag kan komma bort till henne sen. :)

Snart börjar allvaret. Bra eller dåligt?

Det känns riktigt bra! :)


Vissa saker vill man bara inte veta, och vissa saker vill man bara inte berätta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback