Jag hatar söndagar.

För dom är så jävla tråkiga. Fast är ju i och för sje den perfekta bakisdagen :D

Igår så blev det förfest hemma hos tommy och sen drog jag, Sabina och Martin ner till Olearys.
Var inet så vidare kul efter som det inte alls var mycket folk där. Dött!
Så idag har jag vart bakis men har gått över det mesta nu. Sitter hemme hos Sophia. Hon ska typ rensa garderoben eller vad det va.. Hennes säng är iaf full med grejs  :P

Jag väntar fortfarande på dej att du ska ringa.
Jag måste prata med dej.
Har något att säga och vill veta vad du tänker.
Det bara är så.
Det här är så jävla jobbigt. Allting med dej.
Kan vi inte bara ha det bra och se framåt.
Lägga allt bakom oss. Börja om från början.
Jag älskar dej så ini helvete. Så mycket att det gör ont i hela kroppen.
Du är fan det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback