Dagarna blir skit långa av att bara gå och tänka på dej.

Sitter i skolan nu och vi har något projektarbete om Marteboljuset.. Så vi ska åka till Martebo och ta lite fina kort i det fina vädret :D Med Sofie och Sophia.
Efter skolan så ska jag hem till Sabina och snacka lite :) Får se vad som händer där.
Imorn blir det fest och drar väl kanske till Olearys efter det eftersom man är pank. :S
Blir fest på Lördag oxå med Sophia och får se vad som händer efter det om det blir hp eller något annat. Beror sej på hur fattig jag är. :P

Jag ska verkligen försöka hålla mej utan att höra av mej till dej. Försöka, försöka, försöka..
Men även fast det inte gått så lång tid så är det jobbigt ändå för vi har ju alltid
hörts av ändå även om vi inte har träffats.
Jag hoppas verkligen att du bestämmer dej för det bästa.
Jag lovar att vi kan få det att fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback