Jag har en plan.

Jag har en plan som jag bara måste följa. Jag ska köpa en stegräknare och gå dom stegen man måste för att bränna kalorier, men dubbelt upp! Plus att jag ska sluta med ALLT onyttigt. Jag ska inte banta eller så men jag ska leva hälsosammare. Och den här gången ska jag fan hålla det. Inget fusk! Det börjar efter midsommar helgen. Alltså på måndag. Men det passar bra eftersom då börjar jag jobba och då är det lättare att hålla koll på allt. Så då ska jag införskaffa mej en stegräknare tills dess. Ska ta reda på oxå hur många steg man måste gå för att vara "hälsosam". Känner mej som en jävla SOFFPOTATIS. Därför har jag kommit på den här idén :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback