Jobbig jävla vecka.

Denna vecka har vart riktigt pissig och den är inte slut än. Eller pissig kanske var ett starkt ord men jobbig iaf.
Skolan är bara jobbig och sen ska jag jobba stup i kvarten efter skolan och träffa en massa folk och allt är bara stressigt.

Det kommer aldrig hända. Det vet du ju själv oxå.

Går typ till kl två idag och sen ska jag hem till Sabina och prata lite skit. Sen får vi väl se om han svarar så kanske man kan träffa han oxå idag.  Kan ju typ ingen annnan dag för att jag jobbar!

Har bestämt att denna helg ska bli lugn.. Men brukar alltid bestämma sej i sista stund ändå att man går ut. Det börjar faktiskt bli riktigt tråkigt :P

Jag ska lyssna på dej den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback