Blev inget bilköp.

Fick reda på att en bil jag ville ha var till salu nu men visade sej i slutändan att det var bättre att behålla min lilla Mitshubishi Colt.. ;) Var för mycket små fel.. Men men det kommer fler chanser på bilar.
Men hey, vad ska man ha en bil till om man inte har något körkort än? ;P Man måste ju va förberedd.

Alltså jag blir fortfarande galen på dej. Skulle vi inte sluta?


Lindsay Lohan.



Letar efter en klok jävla väska men kan inte hitta någon. Jo har hittat en Friis väska men ganska ute.. Det ska va typ som en weekend väska. Så jävla svårt kan det inte va tycker man :P
Vilka problem.
Mitt minsta problem kan man säga.



Kommentarer
Postat av: mademoiselles

Va? Är det där Lindsey? Det ser verkligen inte ut som henne!

2009-01-15 @ 19:59:10
URL: http://mademoiselles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback