Let's get a room, get high and get naked!

Väduren 21/3-20/4 Du behöver sänka tempot, om du bara stressar på framåt kommer du att göra trista felbedömningar.
Det är mitt horoskop idag, det passar perfekt! Jag är jämt stressad, det har jag sagt förut men vet inte hur jag ska göra för att lugna ner mej själv. Det har ju gett spår efter sej oxå det är det som är lite läskigt. Högt blodtryck har jag fått helt plötsligt, fast jag alltid haft super lågt blodtryck ALLTID. Så måste lära mej att lugna ner mej.

Jag är så otroligt trött på att höra om alla par! Parkväll, parmiddag, parfest, pardag och allt vad det nu heter. Så tråkigt. Börjar faktiskt bli lite trött på att höra ordet parkväll. Tagga ner! (Nej, linn och david är ett undantag för dom är inte så) :)

Jag planerade att jag och mamma skulle umgås imorrn kväll, göra det sista innan julafton och sen spela bingolotto för det hör ju till julen! Kul att hon skrev "Aldrig i livet!". Hon verkligen älskar mina ideer, haha!

Sofie och Linn kan ju bilda klubb! Dom är lika sega på att svara på mess båda två. Vad har ni mobilen till brudar? ;)

Nyår? Börjar få lite panik. Har inget planerat, och verkar som att ingen annan har någon koll heller. Parmiddag kan folk ju glömma! Hahha.. Slutar nog med att jag sitter i min lägenhet och dricker i min ensamhet xD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback