Det kommer aldrig att gå.

Två dagar till på jobbet sen så är jag ledig fram till 4 januari. Ska bli skönt med lite ledighet men ändå inte, blir ju inga pengar på kontot.

Nu har jag beställt en massa böcker från Adlibris :) Fick ju ett presentkort därifrån för några månader sen så tänkte att jag skulle använda det. Vet inte hur det kommer gå att läsa alla böckerna, haha lär väl ta ett tag.

Guud, jag måste komma igång nu på riktigt! Ja jävlar, vad jag ska komma igång. Juni är det sista alternativet och då kommer det gå :) Ska ligga i som fan. Borde jag egentligen gjort för länge sen men nu är det for real!

Vissa personer, kan jag bli så förbannat irriterad på! Bete er som vanligt folk för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback