Slite helgen är slut.

Är skit trött idag. Gick fan upp kl halv tre!

I fredags så åkte vi först hem till Linda och Fia färgade hennes hår sen blev det dricka. Gick hem till en av hennes kompisar Sandra och sen ner på pizzaskiten. Satt där en stund och sen yrade runt på slite lite. Kul att ni kom oxå. :) Det gjorde kvällen faktiskt. Aja sen så dog det väl ut, vetifan vart alla tog vägen så vi träffade på André. Haha jag vet vad du försökte med men icke ;) Det slöt med att han blev sur. Men som tur va gick det över på lördags kvällen :P
Lördagen så gick vi där typ hela dagen och yrade sen hem till Linda och dricka igen. Sen ner på pizzaskiten. Träffade Jonnie där. FAn vad länge sen! As kul att se han igen.n Hela vägen från sudret liksom. Iaf så la vi in varsin tjuga i spelautomaten (eller tror han la i lite mer men skit samma) Sen vann vi typ 95 spänn var. Duktigt :) Sen gick vi ner till öltälten och satt där. Träffade Angelo oxå. Najs, det var oxå länge sen. Sen kom Patrik, Niklas och Remi igen :) Trevlans! Haha, kommer ihåg att jag och Fia satt i skogen och drack cider ett tag helt lonely. Eller i skogen kanske det inte va, vid nåra soptunnor :P Sen var kvällen slut. Det har varit riktigt trevligt faktiskt :) Förutom att man kanske sa helt fel saker vid helt fel tillfälle. SOM VANLIGT!

Hallå, ena dagen är du hur najs som helst, som vanligt typ,  medans andra är du helt tvärtom! :S Jag fattar verkligen ingenting. Eller så brukar det ju va med alla! Hm!

Jag fattar vinken.. Så är det alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback