Löööördag.

Nu blir det fyllekäk. Skönt att sova i min helt egna säng sen. Mmmm..
Vart en najs kväll. Först hem till Ted sen till Halla. Det sjukaste där var ju att det fanns ett äckel som var skit äcklig. Skräll? Tog mej på arslet typ tusen ggr.. Till slit fick jag säga att jag och simon va tsm. Men kramade  nog sönder
han
haha :P Stackarn. Men han räddade mej den gulle :) Försökte få fialotta att rädda mej men hon fattade nog inte vad jag menade :P eller så fick ahg bara igen för det jag gjorde mot henne ikväll. Hii ;) Nää, jag är inte singel. Visst ;) Sötnöt! Jag kan få dej hur lätt jag vill, typ.

Ganska bra stavat för att va onykter eller hur? Ger mej själv beröm.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback