Långfredag.. ?

Igår så var det lite dricka och singstar hemma hos Sabina.
Vårt lag vann inet som vanligt :P sen blev det ju oavgjort.
Var ju meningen att vi skulle på krogen elelr något men hamnade till sist på Surfers. Konstigt folk där måste jag säga.. :P Så fort man kommer in så kommer en gubbe! (typ 30 :P ) och säger att han vill gifta sej med mej.. Jag ba whaaat. Och sen så fort jag gick förbi så drog han tag i mej.. Läskig GUBBE :P

Jag är skit trött och sen ska jag jobba imorn. Efter det så blir det utgång med lite folk :) Ska bli roligt det.. Hoppas det blir lika najs som förra gången då ;)


Jag fattar vinken, eller? Är verkligen alla likadana? svårt att va tjej ibland måste jag säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback