Kul med roadtrip!

Japp, har  vart ända ute i Fole idag. Inte ofta man är där iaf :P
Har ätit min första glass på glassbaren idag oxå :) Mycket trevligt och gott!

På torsdag så blir det lite singstar och spel hemma hos Sabina. Med disneytema.. Hmm, undrar hur man nu ska fixa det :P
Och på lördag så blir det nog utgång :) Kul kul :D
Nästa helg åker man ju till Danmark oxå med hp.. Får köpa med mej lite sprit hem för det är ju billigt där :P

Rensade min garderob idag och hittade mina favoritjeans som jag hade när jag typ gick i nian! As snygga! Men tyvärr väldigt slitna. Har blivit tre hål i dom.. Ett på knäet och två högre upp. Sen kommer dom typ spricka bak när som! Men jag vill använda dom en sista gång iaf :D



Jeans som inte hade varit helt fel.. :)



Sööt!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tror typ jag vet vilka de är, minns att du hade ett hål på knät som du va sur över. Haha..

2009-04-08 @ 00:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback