Men hallå?!

Kan inte PayEx svara någon gång liksom? Börjar bli lite stressad.
Eller är typ stressad över allt, jag vet inte om vad men så fort jag kommer på något så måste jag göra det med en gång annars ligger jag bara och tänker på det hela tiden.
Eller man kanske ska kalla det typ cp-stressad..

Har hittat lite skor som jag ska beställa hem nu :) är ju tag 3 betala 2 på skopunkten. Då måste man ju passa på ;D
                                          
Kan inte bestämma mej riktigt men tror att det blir dom här två iaf :)





Förmodligen liiite av det jag hade beställt. Helst så hade jag ju köpt hela hemsidan xD

Dags att äta :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Sandra!

Kan säga till dig att PayEx inte tar emot några elever. Har pratat med min kusin som jobbar där. Om det var praktik du funderade på. Så du slipper vänta på deras sega svar!

2008-10-16 @ 10:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback