Förkyld

Vad det är jobbigt att vara sjuk. Spec hosta. Bort med dej! Men nu har jag vart hemma i två dagar så imorn så ska jag pallra mej iväg till skolan. Ska  stå på någon mässa och se rolig ut ;P Sen slutar jag kl elva så det blir nog lugnt ändå.

Men ganska mysigt ändå har sett alla nya avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl så har haft lite att göra iaf. ;)

På fredag blir det utgång, igen :P Om jag är frisk då förstås. Men det ska jag se till att bli ;)
På lördagkvällen ska jag vara barnvakt. NEJ  säger jag bara. Jäklar vad jobbigt det kommer va. Ska vara det för alla småsyskonen, dom små dåra ;P Lucaz, Linn och Linus. Ingen av dom brukar göra som jag säger (jo tvärtemot) så får se hur det går. Får köpa hem mycket godis så dom håller sej lugna ;D


Jag måste diska idag, har skjutit upp det så länge nu. Roligt att veta verkligen :P  men ajja.





En bild ifrån fredags. Inte så bra kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback