Helgen är över.

Ganska roligt igår faktiskt :) Kom först hem till Felicia med massa folk och spelade Twister ;D Sen drog vi vidare till en annnan för fest och lekte charader. As kul.
 Att tjejerna alltid ska vara bättre än killarna ;)
Vi drog ner på krogen men det var kanske inte så kul. Fast tiden gick jävligt fort ändå :)
Drog sen vidare till Joda för att vi fick höra att det skulle va live band där.
Verkar vara ett ställe med mer gammalt folk :P tss..
Men roligt ändå :)



Nu sitter jag i Anga och ska snart köra. Bra att köra bakis haha :P
Nu har jag körkortet snart :) Ligger lite efter.
Sen måste jag plugga. Har prov imorn i kallkök.. Blä.. Plus att turismen ska vara klar om tre veckor och det är hundra papper kvar att göra. En uppsats, två redovisningar och 4 papper med uppgifter. Ush jag orkar inte ens tänka på hur mycket jag har att göra.
Plus att julmarknaden är om två veckor och allt ska vara klart tills dess.. Typ logga, infoblad, recepten och allt.. AH jag blir galen ju..

Nu ska jag göra lite nytta.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback