Stånga

Ikväll blir det fest :) Hemma hos Proppen. Hon fyller ju 18 på måndag så ska hem till henne och fira henne lite, och det bästa av allt. SMÖRGÅSTÅRTA ;D Mm, vad det är gött !

Sitter hemma hos Jacob i stånga och har verkligen ingenting att göra. Hare vart här i två-tre dagar nu, och jag har faktiskt bärt in ved och städat, haha. Så mycket har jag att göra så jag till och med kan göra tråkiga saker :P
Har nästan sett alla avsnitt av The hills nu. Ih,. vad det är bra..

På lördag kanske det bär av till Lau eller När eller vart det nu var någonstans :P Det beror sej på vad Linn vill :) Men Josefine bjöd oss iaf till en fest där, ska bli jätte kul att träffa henne igen :) Var ju super länge sen :)

Senare på Söndagen så ska jag ut och köra, måwste verkligen komma igång med körkortet nu asså. Snart så, har jag det.
Känns ju lite dumt kanske att min lillebrorsa (som är 2 år yngre än mej) kan köra bättre än mej :P HAHA! Men vad är det man brukar säga. Killar har det ju i sej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback