Tråkigt man kan ha det då.

Jag är så otrlogt rastlös. Är ledig idag och har inte ett skit att göra.
Tänkte gå ut  och sola ryggen (eftersom jag är illröd på hela framsidan av kroppen :P ) men är rädd för att bli lika röd där..

Imorn är det studenten. Är så avundsjuk, jag vill oxå :) Men ska in och se älsklingen och alla andra som tar studenten imorn. Ska bli ganska roligt. Sedan ska jag träffa Sabina, men hon jobbar typ hela dagen imorn. Tråkigt för henne. Vet inte riktigt vem jag ska åka in med rikgit. Har inte planerat ett skit :) Får höra lite med Propp :)

Man blir själv så fest sugen varje gång man ser alla studenter som har så jävla roligt, Haha..
Sedan ska jag ju på den där middagen oxå. Faktiskt inte så sugen. Tycker det ska bli mest pinsamt :P men aja, får stå ut. Gör det ju för hans skull :P

Ska jobba dagen efter oxå, (fredag) men bara 4 timmar så något att dricka  blir det nog :) Vet inte hur jag ska komma hem bara :P

Fan och inga nya gossip girl kan jag se heller, har ju sett alla nu :P Guud, vad det är bra. Det är fan den bästa serien på länge. Love it! :)
Och hon som spelar Serena är ju bara SÅ snygg.. :)
image8image9
image11
Och föresten så är dom tillsammans i verkligheten oxå ;D


Har bakat en kladdkaka så ska väl äta lite av den nu antar jag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback