Helgen och Vadstuck

I fredags var jag bara hemma, skulle ändå jobba dagen efter så hade ingen lust att hitta på något.
Såg en film och Jacob somnade skit fort så fick se hela filmen själv :P Jätte roligt.

På lördagen åkte jag hem till Sabina efter jobbet så skulle vi göra oss i ordning och sen åka vidare till Vadstuck. Men skjutsen sket sej så Danne och Sophia hämtade mej i stan och Sabina och Ida drog vidare på krogen. Gick aldrig in för det var ju svindyrt ju. 300 spänn ju. Tycker det är mycket iaf, för någon som är fattig just nu iaf :P
Var faktistk ganska kul :)
Men vissa idioter finns det, sudret pacK! Blä..

På lördag blir det till Baju festen :) Pallar inte med jävla stånga spelen. Haha, småtting kalas som många säger att det är :P Även fast jag fortfarande kanske är en småtting så har jag ändå ingen lust. Går hellre till Baju :)


Någon kommer inte ihåg vad han heter, sen är det Jannica och Erika.

Haha, kolla minen liksom, vinet jag drack var ju så jävla surt. Ush. Haha, och sen är det Pappsen i bakgrunden.

Lilla lucaz och sen är det jag. Vad Lucaz ser sugen ut på mitt glas :P tSss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback