Måndag är den värsta dagen.

Idag är den värsta dagen i skolan. Går ända till halv fyra.. Suck. Den dagen längtar man inte efter precis.

Vad var jag för idiot som egentligen ville ha dej?
Visst alla människor har sina dåliga dagar men du gör ju så att jag har mina hela tiden.
Gör allt för att allt ska gå och skita sej. Du lyckas kan säga. Bra jobbat!

Snart är det jul och jag får panik. Kommer köpa mina julklappar i
sista stund i år igen eftersom jag inte har några pengar innan. Pank som vanligt.

Vilka idioter det finns på denna ö! Gör allt för att förstöra mellan både kompisar och förhållanden.
Har man inget liv så har man.
Ni är några idioter som aldrig kommer lyckas.
Jag är nästan säker på att jag vet vem det är!
En liten liten ort på gotland, det är där allt skit samlas verkar det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback