Onsdag 10 dec

Har gått lite på stan med Linn idag. :) Trevligt har inte träffat henne på länge. Hon köpte lite julklappar medans jag mest struttade runt och kollade.

Det finns en del folk som man inte kan lita på. Som man TROR att man kan lita på men som sen visar sej att man inte kan säga ALLT till den personen. Man får passa sej  vad man öppnar käften för.
Du vet vad jag tycker men ändå gör du tvärtemot. Jag vet varför du gör det oxå. Du kan inte låta någon annan ta uppmärksamheten ifrån dej. Det är alltid DU som ska stå i centrum. Började tänka på det idag och det stämmer faktiskt ibland Man ska inte ta för mycket för givet..

Imorn ska jag handla lite kläder :) Och fixa allt jävla plugg. Ush.. Sånt som måste fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback