Bara massa skolskit.

Har bara en massa plugg att göra. Handeln, turismen och företaget då såklart.

Har handlat massor med julklappar idag, men ändå så  glömde jag typ skit mycket.. Så ska gå och slå in dom snart ;D

Ska hoppa i duschen och käka lite mat hade jag tänkt först..
Finns ju ingen nyårs klänning någonstans. Dom ser skit söta ut när dom hänger på galgan men när man väl får på sej dom ser dom ju för jävliga ut en del. Så vet inte hur jag ska lyckas.. :)
Ska ju åka till sthlm snart så får se där :)
Men denna klänning skulle jag kunna tänka mej. Kommer från Vila :)


Jag hade en jätte hemsk dröm i natt.
Kanske var för att någon ringde och skällde ut mej kl tre i nättras. ^^ hmm.
Nej men den var iaf så att vi hade suttit hemma hos sabina och druckit sen hade Sabina blivit jätte full och så skulle vi köra iväg med hennes gula opel :) Mötte polisen och dom jagades oss och sen krockade vi och alla i bilen dog förutom jag.
Jätte knäpp dröm. Men den kändes liksom riktig när jag vaknade upp. Man har ju en sån känsla ibland.
Ja, jag vet att drömmar är knäppa men ändå vill man berätta om dom :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback