Vallåkra och annat.

I fredags så åkte jag iväg till Vallåkra ändå. Med jacob, hans mamma, Jonas, Patrik, Regina, Mikaela, MAnge, Hjalle och en bebis som hette fabian :)

Det var väl helt okej hela resan. Inte för att det hände så speciellt mycket men.. På fredagen så åkte vi över till Danmark och köpte lite alkohol :) Fast det var inte så billigt som jag trodde det skulle  vara. Vi var så nära Sverige, och om man kom närmare in i emot Danmark skulle spriten vara billigare. Men lite fick jag med mej hem iaf :)
På lördafen var  vi I Väla och handlade lite, på kvällen var det några som höll på att "stajla med sina bilar", som vi såg på ;D Typ bränna gummi och såna saker :P
På söndagen var det själva utställnigne, fan vad kallt det var. Och oj vad mycket getingar..
PÅ måndagen var det dags att åka hem men ett stopp förbi Ullared först ;D
Till och med JAcob tyckte det var roligt. Gulle. ;)
Hittade lite små saker faktikst :)
Så kom hem i natt vid halv ett typ och försov mej totalt i morse. Första skoldagen, Lyckat ;)
Hatar det här stället ska ni bara veta, när man måste passa bussar hela jävla tiden!

Nu ska jag välja ut lite kort som jag ska sätta upp i mina nya foto-ramar.

Hoppas vi kan ses ikväll Jacob, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback