Helgen är slut.

Idag har man gått lite på stan och gjort av med massor av pengar.. Men Propp  gjorde fan av med mer :P haha.. Märkesnörd ;) Men gulle..

I lördags var det ju då kräftskiva, var jätte trevligt och gott. Men man skulle ju haft ett paket till. Jag och Sabina åt upp ett paket själv :) Var meningne att jag och Jacob skulle äta upp det men han ville ju inte ha. Han tog EN, sen fick vi resten ;) Tack så mycket. Mums..
Sen var det lite otrevligheter men sen blev det trevligt igen, efterfest hemma hos Sabina och Martin.
haha, hur kna man bli så bakis? Shiit, har aldrig vart så bakis för fan.  Hemskt. Eller nej jag var inte bakis, jag var sjuk. ;) eller hur jacob? ;)


Jag hoppas du aldrig dricker igen för du kan verkligen inte hantera det. Jag slutar om du slutar? Iaf att sluta dricka i ditt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback